Translate

Sunday 13 November 2011

I am Zlatan chapter 1

"I am Zlatan" - The autobiography of Zlatan Ibrahimovic
---------------------------------------------------------------------------

"I AM ZLATAN"

By Zlatan Ibrahimovic as told to David Lagercrantz

---------------------------------------------------------------------------


This book is dedicated to my family and friends, to those who have stood by my side, on good days and bad.
I also want to dedicate it to all the kids out there, those who feel different and don't fit in.
Those who are seen for the wrong reasons. It's OK to be different. Continue being yourself. It worked out for me.


---------------------------------------------------------------------------
CHAPTER 1


Pep Guardiola, the coach in Barcelona, with his grey suits and troubled face, came up to me looking concerned.
I thought he was all right at that time, certainly not a Mourinho or Capello, but an ok guy.

Повеќе...

14 comments:

Navigator said...

Одлично! Мислев дека нема да ја дочитам во еден здив, ама "чаптерот" ми летна :)

Navigator said...

http://acmilan-mk.com/milan/vesti/3691-bunga-bunga-presidente-is-back

А за ова дали те консултирал некој??

ReBorned said...

Првпат сега гледам!
И најновиот пост... не е во ред да се пренесува на други страни!
Зборам за chapters...
Ќе има повеќе и ќе бидат многу интересни ама не е во ред да се шири низ страни.

Anonymous said...

Ете тоа и сакав да го кажам!
Значи џабе пишале извор, ние не сме веб портал кој нуди дневни информации околу спортот туку блог кој служи за споделување на мислења!
Ми се крена косата кога ја видов сликата и тоа бунга бунга па копи пејст да му е*ам мајката!
Мој совет ти е одма да го избришеш постот со автобиографијата и да НЕ ги објавуваш другите како постови затоа што не само они и мноогу други ќе го копираат или во најмала рака ќе го прочитаат а нема ни коментар да остават на блогов.
Значи според мене подобро е да ни ги праќаш преку меил деловите од биографијата на нас од блогот и се разбира на сите они кои те контактирале и убаво замолиле.

ReBorned said...

Конкретно тој пост (Bunga, Bunga...) ми е пишуван директно од мобилен. Значи тој пост (како и сите други) ми е пишуван исклучиво од љубов и приврзаност и е сосема невкусно кога некој само ќе му направи ctrl+A, ctrl+C и ctrl+V и ќе си го пренесе на страна од која ќе вади пари (има банери). Некој се измачил за тој пост а и богами да преведе цела книга рачно! И тоа не го направил од никакви економски побуди (рече дека на денот кога ќе излезе англиската верзија во печат тој ќе ја избрише цела книга)! Мислењето на Ultra го прочитав, Иван?

ReBorned said...

Ако некој е заинтересиран да го прочита остатокот од книгата нека напише коментар тука за детали...

Navigator said...
This comment has been removed by the author.
Navigator said...

Јас знаете дека порано дел од моите постови ги постирав и на тој сајт, но со претходен договор со нивниот главен и со цел поширока промоција на блогов. Но тоа јас го правев со МОИТЕ ПОСТОВИ. Многу ме изнервира кога го видов твојот пост таму, затоа што бев скоро сигурен дека не те прашале. Ептен е идиотски и паразитски ова што го направил некој. Јас ќе се сложам дека веќе нема смисла вакви ексклузивни вести да се постираат на блогов. Прати ја книгата на меил и готова работа.
Само една работа ми текна додека го правиме муабетот: 95% од дечиштата кои се на ФБ фан-пејџот нема да издржат да дочитаат еден чаптер, што поради детска нестрпливост, што поради незаинтересираност, што поради непознавање на simple english. Но тоа не значи дека некој од админите, такви какви што се, нема да го копираат и овој пост само за да се ускурчат пред децата.
Така да, цепај на меил другар!

Navigator said...

и праќај глава по глава секој ден, ако не ти е тешко. ќе си имам добра занимација на работа неделава :) a колку глави се btw?

ReBorned said...

Има има.
Има и како Златан крадел велосипеди како мал :) и како се извисиле со девојката не по нивна вина ;)
Затоа ако забележавте го кастрирав постот со повеќе... на крајот. Па кој сака нека пише коментар за да добие инструкции за цела книга. Сега сум на тел. ќе средам утре за Вас двајца ;)

Navigator said...

ок, праќај на меил, ама избриши го овој последниот пост

Anonymous said...

Ете така баш ми е мило што се слагате со мене.
Уште една благодарност за споделување на ова, а постов ти предлагам да го избришеш.

Anonymous said...

Scratch that.
Немора да го бришеш ова скратувањево убаво ти текнало.
Браво

Morten said...

The new book about Zlatan is really controversial. I wrote about it on my blog: http://ratemybooks.com/2011/i-am-zlatan-ibrahimovic/

Think you might find it interesting!