Translate

Tuesday 15 November 2011

Chapter 3

In Rosengård we had different areas (enclosures), and no area was better or worse than the other, well the one that was called the Gipsy area had a low status. But it wasn’t like all the Albanians or Turks hanged around at one place. It was the area that counted, not the country your parents where from. But you had to stay at your own area, and the area where my mom had her house was called Törnrosen. It had a swing, a playing ground, a flag pole and a football court where we played every day. Sometimes they didn’t let me play. I was to little. Then I flipped out in an instant.

I hated to be left outside. I hated to lose. But still, the most important thing wasn’t winning. It was the tricks and the awesome stuff. There was a lot of “wow! Look at that!”.

Повеќе...

24 comments:

Navigator said...

Buffon;
Maggio, Chiellini, Ranocchia, Balzaretti;
Marchisio, Pirlo, De Rossi;
Montolivo;
Osvaldo, Balotelli.

Пак ниеден од нашите не е во стартните 11!

ReBorned said...

Добро де, се знаешњ однапред дека сите 3 ќе бидат на клупа :)
Златан бил невиден апаш за точаци :O

ReBorned said...

И како ти оди ФИФА 12 и на кое ниво ја играш? Јас почнав на professional и освоив се' што може да се освои 2-3 години по ред и тоа со пола од младиот погон во игра па сменив на world class сега.
Hint - SES ќе ти се развие во ѕвер ако го играш во континуитет.

Navigator said...

Исто како тебе. Почнав на proffesional, сега сум на world class и некако се справувам. Не сум уште спремен за Legendary. Само што јас не играв многу со Milan. Почнав сезона како player со нашите, ама на полусезона ми ги продадоа Ibra, Binho, Abbiati, MVB и Prince :) Се изнервирав и прекинав, па почнав player&manager со Monaco. Таму бев 2 сезони и од втора лига влегов во прва, а од прва се пласирав во ЛШ. Па преминав во Sporting Lisbon, бев втор и сега почнувам нова сезона во Sampdoria. Тие во меѓувреме се вратиле во Serie A и купиле играчи како: David Luiz, Lukaku, Higuain, Arshavin, Cleverley, Luis Gustavo... сум начекал, да ти кажам право :) А плус ќе играм и во ЛШ. Единствено што се двоумев беше поради понудата кој беше само за manager, што значи нема да можам и да играм во тимот.
Супер ми е играта засега!

CurvaSud_Milan said...

Фала дечки за меиловите, вечер на раат после работа ќе си седнам сите да си ги прочитам како човек:) ...инаку толку ли е добра фифата што ја зборите? ...јас играв фифа во континуитет од ФИФА 1997 па до ФИФА 2004, и кога ми се појавија вонземјани на терен ја баталив, реков "нема леб" тука веќе:) ...во тој период некаде од 2001 до 2004 паралелно играв и пес на сони, а од 2004 навака само пес...а менаџер исто така ја обичам, уште од времето имаше chamionship manager, па после се почна да излегува Football manager и задниве години тој го играм, но најчесто мрежно, т.е. групно да речам, се собираме кај еден другар 4ца, секој со свој лаптоп, се врзуваме wireless и тераме...

ReBorned said...

Оваа ФИФА не е таа ФИФА што ја знаеш... И да те предупредам, од самиот старт страшно ќе те нервира и ќе сакаш да ја избришеш :)
До толку ќе те откачи, ама не се плаши тоа е сосема нормално :)

CurvaSud_Milan said...

хаха би ја земал искрено чисто да ја видам каква и да ја пробам, па може ќе се заразам... иначе завчера го пазарев новиот football manager 2012 и сега се договарам со моите пациенти кога да ја отпочнеме сезоната :) ...ако има интерес и кај вас може и на нет да се врземе да играме менаџер, мада што гледам вие си ја обичате фифата :)

Navigator said...

True story! На многупати посакав да ја избришам играта, ама сега дури гледам колку е добра. Уствари феноменална е. Нарочиот ти Владе, ако не си играл FIFA од 2004, ќе ти се слоши, да знаеш :)
А менаџерот си го играм паралелно со малку послаб интензитет од FIFA-та. Само што сега ќе се префрлам на 12ката...

Navigator said...

незнам како функционира online менаџерот, а сум заинтересиран. по тоа што го разбрав од тебе, мора на иста мрежа да бидеме, нели?

CurvaSud_Milan said...

Не, немора, ние се врзуваме на иста мрежа зашто игра на исто место, и постабилна е конекцијата, за тоа не треба нет, туку само мрежата се корисит, а инаку може и преку интернет, само што тука сме зависни од конекцијата, ако падне, паднавме сите :)))

CurvaSud_Milan said...

играме*

Navigator said...

I'm in! No, I'm all in! :)
Денес ја спуштам и за некој ден може да почнеме ако сте спремни. Јас само ќе треба да прочачкам малку за online mode-от. Тоа значи дека играме во исто време, со договарање, нели?

Navigator said...

брее ама неписмено звучам со последниов коментар :)) ко никад да не сум играл менаџер.
овој челенџ ми беше интересен кога го прочитав:
Take the San Marino club team from the lower Italian leagues to Serie A glory. The second part is to get cracking with the international side and eventually win the World Cup.

бил доста популарен глобално :S

ReBorned said...

Имате поздрав од пријателот:

Forza Milan, I love you, I love Milan, thank you!

Anonymous said...

Ваи таи маи? :)

ReBorned said...

Баш тој :)
Момци се активира rumors машинеријата! Raiola денес изјави дека веќе 10 дена е во Бразил заедно со Braida и дека работат на купување на одличен фудбалер за Милан! И веднаш шпекулации колку сакате :)
Мое претчувство: се работи за еден од Casemiro и Oscar со Ganso како втора (или во случајов) трета варијанта. Не верувам дека е Dede затоа што тој би бил дури 4 опција ако дојде сега а сака да игеа во континуитет. Не верувам и дека е Leandro Damiao поради тоа што во моментов имаме поважни дупки за крпење (иако е фудбалер со страшно чувство за гол). Lucas? Аххх Lucas... можеби мој личен фаворт ама премногу скап и близу до позицијата на SES. Lucas и Binho зад Zlatan? Pure sex! Кои се Вашите претпоставки?

ReBorned said...

И само да се надополнам... Ако сепак станува збор за Dede (кој е навистина одличен фудбалер кој веќе има 2 настапи во сениорскиот тим на Бразил а има интересна клаузула од 4 мил. евра) сериозно ќе се загрижам за иднината на TS на Сан Сиро летово. А се плашам дека тос ќе биде преголем удар за мене... Го испратив Шевченко, го испратив Кака но едноставно не можам да помислам да го испратам O Monstro! Тој ја има таа DNA што треба да ја поседува еден капитен на Милан! DNA што ја поседувале сите претходни капитени на Милан и која беше прекината со Ambro.

Navigator said...

Јас баш мислам дека е Dede. Останатите ми изгледаат малку нереално, освен можеби Casemiro. А околу ова со TS не сакам многу да размислувам, ме вознемирува. Ваљда B&G го имаат уште осетот и не им е само до пари. Се надевам дека го осеќаат потенцијалот, лидерството и човечноста на Ѕверот. Тој е играч, капитен, потенцијална клубска легенда што секој менаџер сака да го има во својот клуб. Се ми се чини дека ќе остави голема трага во фудбалот.

ReBorned said...

Еден ФИФА агент вели дека се таму за Leandro Damiao. Јас мислам дека е многу веројатно да се таму за новиот Grimi/Viudez/Cardacio/Addiah/Montelongo/Digao...

ReBorned said...

Јас веќе го осетив лидерството на ТС. Од толкав избор на фудбалери јас летото си го порачав #33 од www.acmilan.com :) можно ли е да бидам таков малер и уште следната сезона... :(

CurvaSud_Milan said...

Пак да тепаат толкав пат за уште еден fail? :)

CurvaSud_Milan said...

и да, јас сум за мрежно да си ги пробаме силите :)

Anonymous said...

Ган-со :)

Anonymous said...

Ма што ти е ТС не си иде(барем не летово) не се тревожи, па и да дојде тој некојси Деде гајле немаме да не заборавиме Неста колку години има.
А за ова со Амбро се слагам, кај па уште Рино повреден ни фали да се истакне некој од играчите и ТС е баш човекот за таа работа.
А Дигао нз зашо е спомнат он е дојден со протекции тука :)
А ви текнува колку се палевме на Уругвајците коа дојдоа?коа играа пријателската со сити? хахах а Адија?што заврши во Партизан и сега е негде у Литванска Ц лига :))
И да, мислам дека и Дудлачот Виља ќе се додаде на таа листа во скоро време, нејќам да кобам ама...