Translate

Tuesday 10 April 2007

Eden den pred revansot...

Go rasparavme Empoli... Vo prethodniot post pisav "ako ne petarda, barem tri parcinja da im zakacime..." I vidi ti cudo, stvarno im dadovme tri gola. A jas ne bev tuka za da ja gledam utakmicata vo zivo. Ako, ne sum od onie suevernite, ama ako pobeduvaat sekogas koga ne gledam jas, togas utre uste od 8 saat, ke skrsam glava nekade po ulicive ili ke idam u kino, za da ne padnam u iskusenie da ja gledam utakmicata i posle toa ke cekam da mi javi nekoj deka sme gi izdisale Bayern..... E nema bas taka da bide... Ima da se zakovam pred TV, so zurli i tapani, oblecen u dres od Milan, namackan so ratnicki boi i nagrnat so znameto sto mi ja krasi sobata i ima da urlam dodeka me drzi glas, zosto ne planiram ovaa sreda da mi bide posledna sezonava vo bodrenje na mojot tim.
Vo sabotata pobedivme dosta ubedlivo i po toa sto mozev da procitam i da vidam
(makar i vo skratena forma), Milan odigra napagjacki do samiot kraj, pritoa promasuvajki eden kup sansi. Isto taka Empoli na nekolku pati uspea da ja fati odbranata na Milan "zadremana", nesto sto se sluci i na prvata utakmica so Bayern, a sto nikako ne smee da se povtori dokolku sakame da stigneme do polufinale. So ovaa pobeda zavrsivme golema rabota vo Serie A, iako situacijata ne voopsto za opustanje. Imame 2 boda poveke od Empoli koi se shesti, a eden pomalku od Palermo koi se na cetvrto mesto, no imaat i natprevar poveke, sto znaci deka so pobeda vo zaostanatiot mec ke izbieme na tolku posakuvanoto cetvrto mesto. Sepak ne e se taka rozevo, posle toa ke mora da se zadrzi toa cetvrto mesto, za koe vo trkata osven Palermo i Empoli vleguva i Fiorentina, koja se uste e 6 boda pozadi Milan, no igra odlicno i ne smee da se zaboravi.
Otprilika taka stojat rabotite vo Italija. Za utakmicata so Empoli, nemam mnogu sto da dodadam zosto osven highlights drigo ne gledav, ama ne mozam da ne gi spomnam prvite 2 gola sto padnaa na utakmicata, golot na Ronaldo, so koj potseti za kakov igrac stanuva zbor i izednacuvackiot na Empoli, eden fantasticen volej od dvaesetina metri.
Otkako zavrsivme golema rabota vo Serie A, sega moze celiot fokus da se nasoci kon CL. Dobro e sto Milan pokazuva golgeterska forma neposredno pred revansot, kade sto ke trebaat golovi. I pokraj toa sto igrame u gosti, moe mislenje e deka imame sansi da pobedime. Bayern bese ocaen vo Milano, pa imase srekja da dade 2 gola. Racunam, duri i da igra podobro doma, pak ke bide slab i toa mora da se iskoristi. Milan igra promenlivo i ima golemi padovi vo igrata, ama seuste e mnogu opasen i so povnimatelna igra i malku srekja (koja ja imase Bayern na prviot mec), mozeme da gi dobieme. Ancelotti najavuva ofanzivna igra (sto mnogu me raduva ako e stvarno taka), no na raspolaganje ima samo dvajca napagjaci Inzaghi i Oliveira. Gilardino ne igra zaradi dva zolti kartoni, a Ronaldo ne smee zatoa sto nastapuvase za drug tim (Real). Pipo dosega se pokazal kako mnogu nezgoden za Bayern, ama ovaa sezona igra slabo i poveke e na klupa otkolku na teren. Oliveira isto taka nemase mnogu sansi da se pokaze, ama i koga dobivase ne pokaza nisto sto bi mozelo da deluva optimisticki na mene. Ostanatiot del od timot e kompleten. Bayern sigurno ke bide bez Sagnol i Demichelis koi se povredeni, a ostanatiot del od timot bi trebalo da e na kupce. Sepak toa ne menuva mnogu, dokolku edinstvena cel na Milan e pobeda i dokolku pocnat napagjacki od pocetok, koj saka neka igra za Bayern dzabe im e. Trebase uste prvata utakmica da gi ispleskame.
Kako i da e sreda 11/04/2007, pocetok 20.45h... Bayern - Milan revans, ne gi stedete grlata, potrebna cela podrska sto moze da ja dobieme :)

FORZA MILAN!!!

3 comments:

алекса ангелов said...

Браво за трудот, ама под итно мора да почнеш да пишуваш на кирилица!

The Last Mohican said...

so ogled na faktot deka postovite gi pisuvam od razlicni kompjuteri i od rabota i od doma, a nemam sekade instalirano makedonska poddrska, barem za sega toa so kirilicata malku potesko ke odi :)

Unknown said...

E arrivato il momento da verita

na samo eden cas pred pocetokot na mecot,moram da priznam deka se osekam relaksirano.ja imam onaa pozitivna trema kako sto miluvaat da kazat nasite peaci (neznam dali ima pozitivna ili negativna trema)
Zbor dva za mecot.iskreno neznam so da ocekuvat,ama ko so kazav minatiot pat me me plasi Baern bidjki nisto ne odigra na San Siro ,i dade dva gola "from nowhere".vistinskiot problem sme sekogas NIE ,ko so rekov protiv Empoli,ako igra Milan kako Milan ne se sekiram .
da vi kazam pravo ko mozevme da go zagubime ona finale 2005 ,HT 3-0 ,maestralna igra bez nitu edna greska,nisto pojke ne mojt da me iznervirat .
go pisam ova bidejki eden od akterite na toj mec e vecerasniot sudija Mehuto Gonzales.(koj normanlno go sudese finaleto)predhodno toj ist sudija mi budese dobri spomeni biedjki go sudese mecot na Old TRaford MUFC - ACM 0-1 (Krespo)
denes za tv koga go spremav komentarot za natpravarot go vidov Sheva kaj so go prajt partali Kahn lani i Pippo kaj so mu gi dade onie paceerskine goloj.
da bidam iskren seta nadez e vo Ricky KAKA ,ako se razigrat nemat koj da ne zaprit .
Baren - Milan (0-1)1-2
0-1 Gourkuf
0-2 Kaka
1-2 makaj
forza Cuore rossonerro