Translate

Monday 12 March 2007

Za edna proslava i nekoi drugi raboti

Vikendov pomina vo senka na derbito i toa me preokupirase za moment. Megjutoa moram da objavam edna rabota, koja mene mi e mnogu povazna od derbito i koja mnogu me raduva. Prviot post na ovoj blog bese napisan na 30 dekemvri 2006, so sto i oficijalno blogot pocna da postoi. Iskreno koga pocnav so blogot, ne znaev do kade ke ja teram rabotava i kolku ke bidam redoven so pisuvanje, ama eve... Po recisi tri ipol meseci postoenje blogot ja pomina granicata od 1000 posetiteli, a jas se navlekov opasno na pisuvanje, pa ednostavno morav da go obelezam toa zosto mnogu mi znaci i me motivira da pisuvam ponatamu. Se nadevam deka ovaa brojka ke se zgolemi mnogukratno i ke ima se poveke komentari od fudbalski ljubiteli i navivaci na razni klubovi. A i jas ke se potrudam da go odrzuvam blogot vo dobra forma i redovno da go dopolnuvam so sodrzini. Kako castenje za ovoj povod ke postavam edna rubrika so wallpapers (od Milan se razbira) za download, koja ke odi vo nekolku dela, zosto stvarno se utepav od surfanje dodeka sobrav dobri i kvalitetni fotki napraveni od navivaci na Milan od cel svet, za da gi podelam so vas.
Dodeka trosev saati na internet, naletav na uste nekolku informacii povrzani so Milan, a koi isto taka se slucija vo ova vikendasko derbi i koi kako i se ostanato ne uspeaa da se najdat na blogov. Edna od informaciite se odnesuva na prodolzuvanjeto na dogovorot na Dida so Milan. Imase nekoi muabeti deka Dida navodno ne sakal da go prodolzi dogovorot i deka pregovorite se vo zastoj, no vo sabotata bese oficijalno objaveno deka Dida ke bide vo Milan do 2010 godina. Spored toa sto se iznacitav, poradi problem so pregovorite, Ancelotti se svrtel vo potraga po zamena za Dida i se spomnuvaa iminja kako Akinfeev, Gomes, Buffon... Moj licen favorit bese Artur Boruc, ama potragata po golman zavrsi so stavanjeto na potpisot na Dida na noviot dogovor. Dida bas i ne e vo najdobra forma sezonava(ne e edinstven), no mora da se kaze deka imase problem so povredi i bese dolgo otsuten i stoi faktot deka sme go videle vo podobri izdanija.
Ona drugoto sto sakav da go kazam se odnesuva na Maldini... So nastapot na derbito protiv Inter, Maldini stigna do brojkata od 600 natprevari vo Serie A. Treba li da kazam deka site tie natprevari gi odigra vo dresot na Milan i e apsoluten rekorder spored brojot na nastapi... Tesko deka nekoj ke go nadmine vo skoro vreme... Edinstven primer na lojalnost kon klubot. Primer koj treba da ostane zabelezan i da se sledi.
Za sega tolku od mene... sledat Wallpapers!

No comments: