Translate

Thursday 4 October 2007

Jas za klubot

Sto ubavo si bev tivok poslednive nekolku dena. Resiv da go bojkotiram blogot vo znak na protest zaradi losite rezultati na Milan. Ama pa sto e blogot kriv sto ovie ne mozat da dobijat utakmica. Imav nekoja otkacena ideja deka sezonava ke bide slicna na minatata, slabo vo Italija, a jako vo Evropa, duri i pred pocetokot na natprevarite po grupi go rezervirav prvoto mesto za Milan. U sustina i ne e nedostizno, ama sekako deka ne ocekuvav vakov razvoj na nastanite. Da izgubime od Celtic, koj e poslab od lani (a ne e ni edinstven), a Shakhtar da bidat prvi vo grupa so dve pobedi i bez primen gol do sega. Wow. Uste narednata utamica im gostuvame. Ne mi se razmisluva voopsto za toa, a uste pomalku mi se prognozira ishodot na toj mec. Moze uste nekoj se podlaznuva deka u stvari Milan e mnogu jak i deka e vo mala kriza, koja u stvari i ne e bas mala, a spored mene i ne e bas kriza, tuku poveke e realen odraz na silata na Milan od kogo sezonava e ostanat samo spomenot za Evropskata titula i za nekolkute odlicni partii lani vo CL. Faktot stoi deka mecot so Shakhtar ke bide mnogu vazen za Milan i deka za pobeda igracite ke treba da go iskinat gazot na teren. I da ne se sluci toa nema da im zameram, zosto mislam deka veke se pomiriv so toa deka sezonava ke bide polna so (ne)predvidlivi rezultati.
Da se navratam malku na dozdlivata nok vo Glasgow ili da kazam mizernata nok vo Glasgow, kako sakate i dvete raboti se tocni. Bleda igra, bez motivacija, glupi golovi i poklonet penal. Se na se mozese da se izvleceme i bez poraz, ama ne znam kolku ke bese toa zasluzeno da bidam iskren. Dosega se zanimavav so eden takozvani napagjac, koj vo osnova go ima zaboraveno znacenjeto na toj zbor. Od
neodamna imam druga zanimacija, koja po mecot so Celtic ima tendencija da mi stane preokupacija. Pa do koga be so Dida, Kalac i Fiori??? Kikser, kikser i dedo. A Abiatti ni e na pozajmica u Atletico Madrid, zosto ne bil dobar coekot. Ima Milan sigurni golmani vo prethodno spomenatite. Veke pocnuva stvarno da mi ide na ku*rac arogancijata na klubot. Mene kako navivac mi preci sto Milan ima takvi nesigurni golmani, ne znam kako na upravata ne i preci? Vo izminative nekolku kola primame golovi po direktni kiksovi na golmanot. Posledno e so Celtic, da ne se navrakjam na Catania, Siena, Parma, Palermo... Uste i glumec stanal. Strogo sum protiv toa sto go napravi navivacot na Celtic, ama toa nikako ne licese na udar koj bi oboril golman od 2 metra, pa uste na nosilki go iznesoa. A be ne mi se veruvase. Pa jas so moi trieset santima pomalce od Dida nema da primetam deka nekoj me udril, a kamo li da dojde cel lekarski konzilium i da me iznesuvaat na nosilki. Veke seriozno popcnuvam da se nerviram. Preku takvoto mi se mlakonji i glumci i manekeni. Dresot na Milan treba da se zasluzi, a vo momentov malku se tie sto toa go zasluzuvaat. Da ja branis cesta na klub kako sto e Milan e nesto sto e sveto, posebno i mene mi e vazno da vidam deka tie sto se vo crveno-crniot dres ja delat istata strast so mene. I ne se raboti samo za mene tuku i za sekoj navivac i sto sedi i gleda vo kakov cirkus ni se pretvora klubot. Jas poveke energija trosam doma pred televizor od tie sto se na teren. Se treskam od zemja i posakuvam da se smenam so nekoj majmun, kolku za primer kako treba da se gine na teren. Milioni zimaat za edna sezona igranje i toa ne moze da go napravat kako sto treba. Na eden mu pagjaat topki od race, drug gol ne moze da dade, tret ne moze topka da dodade kako sto treba... pa koj da dojde da igra? Jas? Eeee, do kade stignavme... Mozebi go imame najdobriot igrac vo momentov, no i toj ne moze se sam. Tuka e i ostatokot od sredniot red, koj e edinstveno nesto sto drzi nekoe nivo vo igrata na Milan. Odbranata e isto vo faza toplo-ladno, so cesti propusti i nepotrebni greski. Za golmanite kazav sto imam da kazam. Trojcata da gi stavis odednas na gol, ke im ispadne nekoja topka i 100% ke primat gol. Navalnata linija, za sega ke ja ostavam raat. Eden imam otpisano, Pippo izgleda deka mu lezi CL ama vo Serie A i on potfrla, Ronaldo e povreden i vo nego uste polagam nadezi deka ke se vrati pobrzo i ke ja ispravi situacijata, barem do januari, koga treba da pocne da igra Pato, a i ke se otvori zimskiot preoden rok i tuka lezat poslednite moi nadezi za sezonava. Se drugo e propast (daj boze da gresam). Situacijata izgleda vaka nekako od prilika: 11 mesto vo Serie A, sedum boda zad prvoplasiraniot, vtori u grupa u CL so 4 boda zad Shakhtar so 6, a pred Celtic so 3 i Benfica 0. Zaklucok - titulite ne se osvojuvaat na pocetok na sezona, ama moze da se izgubat. Vo prviot sostav Milan ima 16 igraci so preku 30 godini, a samo petorica so 25 godini ili pomalku, ostatokot e tuka nekade pomegju ovie dve granici. Ne trebaat zasiluvanja i podmladuvanje??? Ili ke terame do cetirieset godini i nagore. Vie ocenete, jas mislam deka dovolno zborev. Samo se iznervirav uste poveke potsetuvajki se kako izgledaat rabotite. Od sega ke pisuvam poezija za da se smiram i ke odam na joga :) So postovive nesto slabo mi ide :) A vie stegajte se u nedela ideme na gosti kaj Pandev :) hmmmm, ke bide veselo.

Forza Milan!?

No comments: