Translate

Saturday 27 October 2007

Se uste bez naslov

Se uste se dvoumam dali poslednava pobeda da ja svatam kako vrakjanje na formata ili samo uste edno podlazuvanje deka sezonava se ke bide ok!? Kako i da e, mi godese ovaa pobeda. Moram da priznaam deka bev malce skepticen vo vrska so toa dali ke bide pobeda voopsto i bev spremen da odgledam uste eden "napnat" mec, ama brzo uspeaa crveno-crnite da mi gi rasteraat losite misli. Veke po desetina minuti znaev deka nema tuka Shakhtar sto da bara i deka samo moze da si go popijat ko sto i bese. Sekoja cest za hrabrosta na gostinskiot tim, koi dojdoa na San Siro da se nadigruvaat i da brkaat pobeda. Pocnaa dosta otvoreno i napagjacki, duri imaa i nekolku dobri sansi za gol. Ama ne mozes ti Milan da go dobies vo otvorena igra, pa uste na San Siro. Premnogu iskustvo ima vo tie noze za da se ocekuva nekakov drug ishod od takov natprevar. Tuka vise odnapred znaes deka Milan pobeduva, samo prasanjeto e so kolkava razlika. Eeeee od koga ne sum gi videl taka razigrani, a be milina. Duri i onaa cepanicana od napadot dade dva gola i toa ova mu e vtora utakmica sezonava so takov ucinok. Ako prodolzi so takvo tempo, moze i da me omekne malce pa da go smenam mislenjeto za nego. Ama ne seuste, ima uste da se dokazuva.
Otkako m
alce se smenija rabotite i sostojbata na tabelata vo CL, moze da go svrtime fokusot na Roma. Prasanje e dali i kolku ke bidat odmoreni igracite na Milan, no sto e tuka e. Protiv Roma ke treba da ja prekinuvaat losata serija vo Italijanskoto prvenstvo i da se nadevame deka konecno rabotite ke trgnat na podobro, zosto vaka ne ja biva. Uste me macat mnogu raboti vo vrska so klubot, ama sega ne e ni vreme ni mesto za toa. Red e malku da uzivam vo pobedata, sezonava nemase bas mnogu.

Forza Milan!

No comments: